fredag 4 januari 2008

Stayfriends

Registrerade mig på stayfriends.com före jul. Gratismedlemskap naturligtvis, vilket inte ger speciellt stora möjligheter. Trots detta så har jag träffat på några gamla klasskamrater, varav jag endast kunnat kontakta en. Eller rättare sagt hon kontaktat mig. De andra har inte funkat eftersom de, liksom jag, är för snåla å inte pröjsar för medlemskap.
Rätt frustrerande att få ett meddelande från någon av de andra som man sen inte kan läsa för då krävs att någon har "guldmeldemskap". En liten tröst är att man i alla fall vet att de fortfarande lever.
En kompis fd. flickvän hittade mig också och skickade gamla kort på oss när vi var i 17-18 årsåldern. Att det funkade berodde på att hon fixat ett provisiriskt medlemskap, så nu sitter jag dagligen och kollar om någon kan ha dykt upp. Bilder kan man se om man lagt upp någon på sig själv.

Inga kommentarer: