onsdag 23 januari 2008

GI

Efter att ha sett Djurgården tvåla ut Färjestad så somnade jag gott igårkväll. Det var första hockeymatchen på 20 år och jag fick mersmak. Så till den grad att jag bytte ut mitt skrivbord på datorn till ett som visar en hockeyrink.

Jag har även börjat att äta enligt GI-metoden för första gången och hoppas komma ner till matchvikt innom rimlig tid.
Sånt här kostar märker jag, när vi handlade så gick det på 921:- å då hade vi ändå 10% rabatt. 56 aritklar, inkl. 3 st öl (en Pripps, en Åbro och en Spendrups) med 50% mindre kolhydrater. Inte för att jag tänkt dricka dem innom den närmaste tiden men det ska bli intressant att se hur de smakar, när det blir ett passande tillfälle.

Någon resa till marocko blev det inte utan vi får snällt avvakta tills i april och då ta oss an något spännande.

Inga kommentarer: