söndag 13 januari 2008

dag 4

Vikten idag är 0,6 kg mindre än igår. På tre dagar har jag alltså gått ner 2,2 kg. Min fru står kvar på samma vikt som igår, vilket är 1,2 kg mindre än för tre dagar sen. Hon är ju tvungen att modifiera Rikshospitalets ämnesomsättningskur, en hel del, då hon rör sig bra mycket mer än mig. Ska bli intressant att utvärdera vad modifieringen har gjort för nytta (eller skada) när det gått ett par månader efter att programmet är slut. kanske det märks redan den 13:e dagen för om jag inte minns fel hände det inte mycket med vikten på andra veckan av programmet.
Klockan är nu 16.05 och jag har inte blivit såvärst hungrig ännu. Har tom lite juice kvar som jag inte orkade dricka upp till lunch.

Middagen gick ner den också, trots äcklig keso och morötter. Hade jag inte varit så hungrig så.... I morgon vankas det lite godare mat. Jag är inte direkt hungrig, nu när jag ska lägga mig och magen tycker jag ser lika stor ut som vanligt.

Inga kommentarer: