söndag 20 januari 2008

Dag 11

Dålig viktnedgång idag också. Bara 2 hekto och likadant med min fru. Vi väger båda mer än före kakorna hos min mamma i förrgår.
3,8 kg för mig och 2 kg för min fru. Inte bra!

Vi har bestämt oss för att köra programmet till den 12:e dagen, eftersom jag ska ut på den 13:e och då vet man inte vad som vankas.

Därefter ska vi försöka äta enligt Gi metoden och i en bok hav vi hittat en form av program i tre delar.
Den första är ett tvåveckorsschema, som det sägs att man kan gå ner 1-2 kg per vecka på. Det andra är en diet som man ska hålla på med i några månader tills man kommit ner i den vikt man vill ha och då tar den tredje delen vid. Kort sagt så lägger man på lite mer kolhydrater vid varje delprogram.

Eftersom jag kommer vara kvar i facket "övervikt" även i övermorgon så........

Inga kommentarer: