onsdag 19 januari 2011

Al-Qurm


Det är jag som leder det här landet och nåde den som åker runt med en smutsig bil. Då blir det böter!

Men hemma hos oss är det jag som bestämmer och talesmannen i Omans Porcheklubb har just sagt att den här bilen matchar både min klänning (som är från Saudiarabien) och min solfjäder. Händelsevis så råkar den vara till salu......

Jag lyckades hala mig ur affären med Porchen och har just gömt mig i skogen vid Al-Qurm.

Stranden är låååååång

Det är fredag och de flesta är lediga, tom. gästarbetarna. Här har den indiska delen av dem partaj på stranden.

Förutom att äta så är huvudnöjet drakflygning och det är inte barnen som roar sig.

Flyga drake är inget för amatörer. Här finns det proffs och lägg märke till den här snubbens utrustning.

Inga kommentarer: