tisdag 30 november 2010

Glömsk

Nu har det gått 10 dagar sen jag först kände av förkylningen och även om den blivit bra mycket bättre så hänger torrhostan å det ömma svalget kvar. Sällan jag varit dålig så länge eller också har jag bara glömt bort det.

Glömma är jag rätt bra på som igår när jag skulle berätta om en stor artist som jag såg på Globen år 2000. Precis när jag skulle nämna namnet så var det helt borta och då menar jag verkligen totalt borta. Det enda jag kunde säga var att han var en av de största, om inte den största, på 60-talet.

Pinsamt värre..... Skulle aldrig börjat berätta om det.

Slutade med att polaren fick slå upp på nätet vilka som spelade på Globen år 2000 och eftersom han redan hade sina aningar så var det inga problem att komma på vem det var: Bob Dylan

Inga kommentarer: