tisdag 25 december 2012

Så var julafton avklarad

Så var julafton avklarad i år också! God mat och trevlig samvaro men också obehagliga känslor för min del. Så pass att jag inte tänker utsätta mig för dem igen så nästa jul tänker jag dra utomlands.
En annan anledning till att resa iväg, till varmare klimat, är den här snöyran som aldrig verkar ta slut. I dag vräker det ner ännu mer snö och av min skottning häromdagen märks inte ett smack. Bara att börja om från början men idag tänker jag vänta tills det snöat klart. Jag som från början har tyckt att det är jättehäftigt med all snö har tröttnat. Det räcker. Troligen blir det sista gången jag skottar i vinter för det verkar meninglöst. Dessutom har jag nött ut snöskyffeln. Får börja trampa ner snön istället. 


Isolerad ledning.

Inga kommentarer: